CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Leelou Blogs

Friday, December 10, 2010

Aku nak kurus...tp.........suka MAKAN!!!!

Adoi....masalah jgk tu kan?? hurmm.. Dulu b4 sampai Jepun ney as in time tgh wat preparation 2 tahun kat KL aku slalu ckp kat diri aku sndiri "xpa..mkn byk2..nanti kat Jepun dah xley makan dh". So aku pon makan la sampai xingat dunia smpai berat aku nek berganda2..nice!!haha. Aku berazam la konon2 nya "kat Jepun nanti boleh diet...lek lu..mkn puas2".. Haha. Amek. Diet la sangat kat sini kan. Entah ape2 aku mkn. Tolak batu ngan kayu je. Semua aku hentam xkira di mana jua berada, pkui brapa aku balon ja semua. Haisyy. Mana x "comel">? Hoho. Macam mana ney. Tulun2!!! Hurmm..tok dapek nak nolong...=D

  
Nak tgk ape aku mkn arini??haa~~ney dye.. simple2 je.. Cukup la sekadar isi perut.. Gaya ala2 perantau.. Hehe.



Makan perlu seimbang la beb. Kena ada protein, karbohidrat, vitamin semua. Hehe. Ni la menu dinner aku hari ini. (Jumaat, 10 Disember 2010). Boleh tahan la rasanya. Ikot selera aku. Hehe. Ampa tgk jala. Want some? boleh. nanti aku buat kat hampa nah. Hehe. Enjoy!

0 comments:

Post a Comment