CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Leelou Blogs

Monday, December 20, 2010

~nak KAWEN~

Alahai...ramai betol kawan2 aku dh kawen eh...BESTnya mereka..termasuk arini nye majlis kawen. dh 2 org dlm batch aku berkahwin. Hebat kan freedom 360?pecah rekod woo. Nak buat cena, jodoh mereka awal. I really envy them..ya...kawen di usia muda...its not a simple choice to make rite? Aku sangat cemburu kerana mereka berani memilih jln ni. Siapa sangka zaman mcm ney pon masih ada yg sanggup memilih jalan untuk berkahwin di usia muda kan. Serious rasa cam mimpi plak tgk gambar2 kawen dorg. Sungguh tak ku sangka begini jadinya. Haha. Nyanyi plak. But, whatever it is, ucapan setinggi2 tahniah buat sahabat2 ku ini dan xlupa juga kepada adik kwn aku aka my junior yg sudah selamat diijabkabulkan. Semoga perkahwinan ampa semua diRahmati dan diBerkati Nya. Jadilah seorang wanita, isteri, sahabat yg terbaik kepada pasangan anda sekalian. Berkahwin sambil belajar especially Anis yg sdg belajar di luar negara, duduk jauh2 dsbg bukanlah sesuatu yang mudah. Siapa cakap usia muda xbley jdkan kita sbg seorg isteri yg bagus kan??kan?? hehe.so hope ampa akan Jadi seorang isteri yg penuh taat pada suamimu dan byk bersabar yer. Aku sentiasa doakan kebahagiaan ampa semua. 

And doakan jugak semoga aku bertemu dengan Jodoh yg terbaik dari Allah SWT. Dapat mcm Baek Song Joo pon aku maw!hehe. Dah la baru lepas tgk cite playful kiss ney kan. Buatkan aku membuak2 nk kawen weyh. Haha. Gatai!

Jadi kepada kawan2 di luar sana, tepuk dada tanya Iman, Jika anda sudah bersedia menempuh alam ni mcm kwn2 kita ney xsalah buat cepat2!! Tapi tlg la buat time aku ada. Sumpa jelez xdpt p..haha Tapi aku bkn vvip kan? nk tunggu aku ada jenuh xkawen la kawan2 aku. Haha. Xpa, aku akan sentiasa doakan yg terbaek walaupun dr jauh. Miss u guys batch FREEDOM 360's Members damn much! Rindu3!

-Arzeyani and her husband-
Selamat pengantin baru
Ala2 gila2 pengantin remaja la plak..hehe..nice!
Ya mereka di belakang tu kwn2 saya. Mereka yg excited lebih eh~
Selamat pengantin baru Anis
Akad nikah
Kawen 3 skali..mantap kan!
Ni la yg aku bagitaw junior aku dulu aka adik my best friend sek rendah dulu..
both are one year younger than me 
Tahniah buat Alia and Imran.
Selamat pengantin baru
Semoga berkekalan selama2 nya....

AMIN

4 comments:

zahidah rosli

kak chik! bila mau kawen jugak neh? tak sabaq nak makan nasi minyak dah neh.=P
macam tak pecaya pulak tengok akak2 ku ini dah kawen kan? tiba2 rasa mcam ida pon dh bole kawen dah.haha

neway,selamat pengantin baru kepada kak anis and kak R! moga berkekalan ke anak cucu! :D

muhammad

cik nk kawen gak.. haha gatai nooo~

AChiK

tu la ida..nk kawen jgk!!kan...ida pon boleh dh aeh kawen...hehe..jom kawen jom!!!hehe

AChiK

haha...atin...atin dulu kot...hehe

Post a Comment