CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Leelou Blogs

Tuesday, December 21, 2010

WINTER SONATA

Gempak je gambar.
 Nanti nk honeymoon ngan future husband time winter lah. 
Eh2..aku bkn nk cita sal cite korea lagi hari ni..Dak2. Hehe. Yayy.....dua hari lagi ada kelas lepas tu bermulalah 冬休み(fuyu yasumi). Bermakna sekarang ney aku tengah menggigil kesejukan gila2. Cuma tempat aku ney area bawah so salji xturun lagi. Kalau turun pon dya xberkumpul. Jatuh dan hilang jd air je. Area atas2 dh turn la salji. Hee.. xsabar nk men snowboard awal bln 1 nanti. Biasa la, pestime, excited lebih. Hihi. Dah sejuk ni paham2 la weyh. Jadi malas nk bergerak nak je duduk atas katil dalam selimut ney sbb aku letak 電気毛布(denki moufu) atas tilam aku ney so that katil ney sentiasa panas. Hehe. Sedap je tdo. Pastu time2 mcm ney lagi cepat je lapar. Asyik nk mkn je kejenye. Im gaining weight laaa.. Huhu.

Argghhh..tolong la cepat masa berlalu...Besok kelas dari 8:50 pg sampai kol 12:10 tgh hari je. 2 kelas je. Hehe. Happy2. Then khamis cuti plak..cuti bersempena 天皇誕生日(tennoutanjoubi). Unfortunately jumaat still ade kelas. Haissyhh. Awat xtreh cuti ja? saja la depa ni taw. yeeee. Xpa2. Sabaq2. Lepas tu cuti bout 2 weeks. yes! Hari2 cutiku nanti sudah dipenuhi dengan aktiviti2 yang bermanfaat. Haha. Penuh. First week tu 2 of my friends from Fukushima and Tohoku will come to visit me here. Dorang nk suruh aku bawak g tempat2 makan yg best actually. Besa la, kalau tgk muka aku ja teringat makan. Sighhh. Haha. So, aku dah listkan tempat2 mkn yang akan aku bawak dorg nanti. Tabehoudai of course la kan. Tu 特徴(tokuchou) Kobe lah. Haha. Tabehoudai ney tmpt mkn seafood ala buffet. Meaning kau bayar sekian2 harga dan kau makan la puas2 apa kau nk makan. PERINGATAN! makan yg HALAL saje ek. Hihi. Jangan semua ko nk henatam. Haha. Ada udang, ketam, oyster, sotong, ikan segala jenis, dll. Ada jugak nasi goreng banyak jenis, Pilih yg boleh makan yerk. Then ada spaghetti, pizza, sushi, sup2, bread2, lg apa lagi kau nak. Macam2 ada. Plus dessert pon disediakan. Ada kek banyak jenis, aiskrim lagi, fruits, cocktail banyak lah. Nak aku senaraikan kat sini meleleh plak ayaq liuq hampa. Haha.Plus tmpt ney sebelah ngan laut, jadi boleh jgk kalau nk pusing2 kobe skit nek ala2 cruise. Hehe. So to Kina n Yana aku akan bawak korang g sana. Makan la puas2 yerk. Yang len2 bila nk dtg sini bagitaw la kompem aku bawak p sana. Hihi. Dorang nak aku bawak g mkn 'okonomiyaki n takoyaki'. Ex of the Japanese foods and I like them so much. Makan banyak2 pon xpa. 

Oooppsss. Kuat makan betol pastu dok kalut gemok!haha. 

Nek feri jap pusing2 b4 serang kedai fisherman utk mkn!
Makan xtgk org dah. Haha
Time kohai belanja senpai. Tabehoudai lagi. Haha
saya tengah makan takoyaki feveret saya tu. Oishii..
gambar ney dah lama act. Time bulan 8 lagi.
Jalan2 di Kyoto b4 balek bercuti di Malaysia. 
-Ni lah okonomiyaki-
Memandangkan esok hanya 2 kelas n kelasnya cuma BI n Kelas Law which is kelas ney(i mean kelas Law tu) aku suka wat keja sniri ja sbb aku lgsg xpaham apa yg sensei tu ckp kat depan sebab undang2 kat Malaysia pon aku xpenah paham apa lagi Undang2 kat Jepun ney. Memeningkan. Haisssh... Apesal la aku dpt kelas tu. Dah la student 12 org je. Taw x, aku yg selalu duduk baris ke bape belas tah ngan senior aku ney pon kitorang la student plg depan duduk. Harapkan nihonjin lagi la belakang skali dorg duduk. Semua sama ja, masing2 buat keja seniri xpon tdo je. Haha. Aku apa lg, ikot contoh la weyh. Hoho. Maji kelas tu plg aku xsuka. Sensei slalu bagi contoh kejadian2 yg berlaku pasal pilihan raya dsbg kat newspaper. Harap la aku nk paham weyh. Surat khabar dorg lg la satu haprak xpaham. Konklusinya aku mmg xpaham lgsg la kelas tu dan x dak keinginan pon utk paham. Biarlah rahsia. Haha. So disebabkan sebab2 yg aku bagi kat atas ney so malam ney aku xdak keja la sgt. Report 無機化学(muki kagaku) ngan 実験(jikken) dah siap! yay! So jadilah satu entry yg mengarut2 malam ney disebabkan xdak kerjanya aku. Pening dak bc blog aku ni? Dont worry, aku pon pening. Hoho. And aku jgk ada update kan lagu2 feveret aku dalam blog aku ney.  Dah la dah la. Melalut pa panjang2. Ok, see u again. Good night. 

Sebenarnya aku nk buat entry len tp tah kenapa aku dok melalut benda x pekdah neyh. Haha. nvm lah. Blog i suka hati la i nk membebel apa kan. =D






冬休み(fuyu yasumi) ~ winter holiday
天皇誕生日(tennoutanjoubi) ~ Emperor's Birthday
特徴(tokuchou) ~ features
無機化学(muki kagaku) ~ Inorganic Chemistry
実験(jikken) ~ experiment
電気毛布(denki moufu) ~ Electric Blanket 

0 comments:

Post a Comment